Πολιτική Επιστροφών

  • Αρχική
  • /
  • Πολιτική Επιστροφών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

 


Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει ελάττωμα, η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος γίνεται με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα από την Εταιρεία, είναι δυνατή η αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής αν δε μπορεί να βρεθεί από την Εταιρεία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Εταιρεία, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την Εταιρεία.


Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται από τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη, χωρίς περαιτέρω ευθύνη της Εταιρείας. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δε φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τις διαδικασίες της Τράπεζας. Σε περίπτωση αντικαταβολής το ποσό της επιστροφής θα πιστωθεί σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως στην Εταιρεία ο πελάτης.

 

Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων:
1. Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς με e-mail στο info@philosophiashop.gr αναφέροντας σχετικές λεπτομέρειες καθώς και τηλέφωνο και επιθυμητή ώρα επικοινωνίας ώστε κάποιο στέλεχος της εταιρείας μας να επικοινωνήσει με τον πελάτη για σχετικές διευκρινήσεις.
2. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται στην έδρα της Εταιρείας στη διεύθυνση Αναλήψεως 162, 38221, Βόλος.
3. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής πώλησης / τιμολόγιο είτε φωτοτυπία του) είτε φωτοτυπία του.
4. Σε περίπτωση που η Εταιρεία διαπιστώσει ελάττωμα, επιστρέφει στον πελάτη τα χρήματα της αρχικής αγοράς, με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και επιστροφής που έχει πληρώσει ο πελάτης, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την Εταιρεία.
5. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.